Snart dags för premiär

Nu är det snart dags för seriepremiär!! (och jag kunde inte hålla mig borta längre. 2 månader, något slags av rekord)

Första matchen spelas borta, i Kalmar närmare bestämt mot CL98IC som inför säsongen gick upp i ettan, och tillråga på allt rafsade åt sig Alexandra Livh. Vi mötte dom i 2 tuffa matcher säsongen 08/09 i divison 2 småland/blekinge (dock var inget blekingelag med, men jaja).

Försäsongen har jag följt via webben,
Brons i Kallstá Open, väldigt starkt! Och framförallt att slå ut Huddinge i kvarten, en liten tår kom :´-).
Att slå 3 elitserielag, förutom Huddinge även Lockerud och Karlstad, det ser väldigt bra ut inför seriestart!

Nu på lördag den 25:e September kl 13.30 kommer ni stå på planen i Kalmar, jag kommer sitta fram innebandy.se och följa liveuppdateringen!

LYCKA TILL!!!

//Ricky


Kommentarer
Postat av: Sport chefen

Gott att du är ute i cyber rymden igen, Hansson ! Vi kommer att följa dig också. Lycka till !

2010-09-30 @ 10:49:14
Postat av: HÖPPPAS

Hoppas på att bloggen återvänder när även ricky gör det till jönnet?

2010-12-09 @ 15:54:25
Postat av: Ricky

Det ær mycket møjligt :)

2010-12-16 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0