Inför JIK-Olofström

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för ännu en gång har jag haft alldeles för mycket att göra för att intervjua någon till ett inför-referat. Inte alls så att jag har glömt bort det, utan har haft för mycket att göra.

Men inför matchen känns allting bra i laget. Vi har ett väldigt go på träningar och självförtroendet ligger på topp efter våra tre inspelade poäng nere i Varberg. Allting flyter på och vi känner medvind. Jossan Ohlsson har kommit igång igen och höjer givetvis stämningen på träningarna. Huruvida kvalitén på träningarna förändras behöver vi dock inte yttra oss om.

Det kommer inte att ske några större förändringar i laguppställningen sen sist tror jag! Eller vad vet jag egentligen, laget går tränarna igenom på samlingen inför match. Sen tidigare är Emma och Matilda borta på resor, ryktas även om att Johanna Nirs har insjuknat i något vi hoppas inte är alltför allvarligt. Jossan är nu inkallad på kort karens och kommer att vara med på bänken första matchen i div.1 på ca 3 månader om jag har räknat rätt. Även Natha kommer att sitta med.

Samlingen skre i idrottshuset kl 13.15, vi kommer kriga i röda tröjor, svarta shorts och vita strumpor! Kåken och seriens bästa hemmahall, det är vårat kungarike!

//Ricky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0