Inför KFUM Malmö med Jonna Ihrman

Måste börja med att säga att det är en stor ära att få medverka i denna blogg. Tror att i och med detta tar min karriär ett stort steg framåt.

Sista matchen för säsongen, hur känns det?
Sista matchen för säsongen, sorgligt, sorgligt, sorgligt. Vad ska jag göra nu när jag inte får spendera hela kvällarna, 76 dagar i veckan i vårt fina idtrottshus? och tisdagsträningarna, känns tungt att slippa dom...

Vinst i de 3 senaste seriematcherna + ett DM-guld, är ni på topp nu?
Vi är på topp, själv kan man ju säga att jag gör lite av en comeback. Ska bli roligt att se hur det fungerar för min egen del efter ett MYCKET hårt träningsläger nere i Thailand.

Hur har det sett ut i veckan?
känner att vi börjar hitta formen så här lagom till sista matchen.

Hur tror du att matchbilden kommer att se ut?
mycket slakt och slag, mohahahahaha

Lång resa ner till Malmö, hur ser den ut?
har med mig ett par rullar taggtråd i bussen att bjuda på som kommer göra oss gott. själv har man kört på proteinshake hela kvällen (någon måste ta på sig rollen som en bra förebild).

FEM SNABBA

Jogga ner - Värma upp (Gå ner, min specialare)
Slalom - Längdskidor
Bredband - Kabel-TV (boxer robert)
Gardin - Duk
Kaffekopp - Glas




Jonna Ihrman # 13


(tränarna inför matchen http://www.jik.se/nyhetsarkiv/damer/?newsitem=4710)

//Ricky

Kommentarer
Postat av: hoho

"och tisdagsträningarna, känns tungt att slippa dom..." kan bara vara en viss Jonna Ihrman som missat att et är MÅNDAGSträningarna vi slipper..

2010-02-28 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0