Inför Husqvarna - JIK

Derby ikväll mot Husqvarna och vid en vinst så säkrar vi kontraktet för spel i div.1 nästa år och det är det som är målet för matchen!

Hur känns det inför matchen?
Det känns väldigt kul och spännande, och jag tror att hela laget är extremt taggade för matchen!

Hur tror du matchbilden kommer se ut?
Jag tror vi kommer föra matchen och när de får anfall kommer de nog vara genom kontringar. De har ju ett bra försvarsspel då de har spelat försvar det mesta på säsongen, och det kan ju vara vårat största problem kanske. Men det kommer vi nog lösa ska du se!;)

Derby mot Husqvarna, känns det som en speciell match?
Ja klart det gör det. Alla matcher är ju viktiga och speciella. Men en derby match är ju alltid lite extra speciell. Där visar man ju vem som är bäst i staden om man säger så.:)

Vid vinst så säkrar vi kontraktet, spelar det in?
Ja självklart gör det det. Nu är vi så himla nära att säkra kontraktet, så jag tror alla är lite extra taggade inför just det. Bollen ligger i våra händer.

Bortamatch utan att samåka med laget, hur känns det?
Haha. det känns lite konstig. Snacket gick ju om vi skulle samåka med ettan till Huskvarna. Men skönt ändå att ha borta match på "hemmaplan" om man kan säga så. Deras hall är inte direkt ny för oss, så det kan ju bara vara till fördel.

Förra årets skyttedrottning, hur många mål blir det från din klubba idag?
Haha oj.. Det vågar jag faktiskt inte säga, jag är nöjd om det bara blir ett mål från mig idag. Men såklart får man hoppas att man sätter alla sina chanser idag. Så vi kan hoppas på några idag.;)



FEM SNABBA

Hemmamatch - Bortamatch
Semla - Chokladboll
iPod - IPhone
Drake - Enhörning
Macka från Mackmakeriet - Sallad från KaffePaus




Frida Nydén #8


//Ricky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0