Övrig information

 

Hansen är en av de spelare som inte har tänkt efter när hon valde vilken dag hon skulle ta svininfluensa-sprutan. Hon ska nämligen ta den ikväll (onsdag) vilket kanske inte är det smartaste med tanke på att många personer har mått dåligt dagen efter att de tagit den. Med andra ord kan man förutspå att hon kommer att missa torsdagens träning. Jag rekommenderar starkt att hon byter sprut-dag!

 

Anledningen till att majoriteten av laget ser döds-trötta ut och är helt röda i ansiktet efter att de har gjort armhävningar är att de inte kan andas samtidigt. Vi borde ha någon form av andningsträning.

 

JIK-vinterjackorna är jättestora, beställ storlek xs!

 

 

/Berra


Kommentarer
Postat av: Hansen

Till mitt försvar. Eftersom träningen börjar ca 27 timmar efter att svininfluensan sprutats in i min kropp räknar jag med att vara fit for fight! :)

2009-11-18 @ 12:52:46
Postat av: Jossan

Hansen! Jag tog sprutan igårkväll, och en så länge visar inte min arm några tecken på att den skulle ha kunnat hålla i en innebandyklubba ikväll!

2009-11-18 @ 12:56:33
Postat av: ly

hansen du är inte smart, tänk om du får feber å sånt vissa får det först 3 dagar efter å de blir de ingen match KLANTIGT isf ! ta den inte idag :) hoho

2009-11-18 @ 14:37:36
Postat av: J. Alexander

själv ligger man med feber, huvudvärk och ont i armen. ingen hit måste jag säga!

2009-11-18 @ 21:22:41
Postat av: Hansen

Men tänkte att om jag skulle tagit den igår så hade jag tränat med det och då förvärras biverkningarna nu vilar jag fritt från träning i 26 h 22 min. men det kanske inte var å bra ändå eftersom jag just nu lär hemma från skolan för att krya på mig..

2009-11-19 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0