Inför DM med Alexandra Livh

DM, på måndag. Hur känns det?

Det känns bra. Stora delar av laget började uppladdningen redan på fredagskvällen. Vi har väll lite skador och sjukdomar i truppen, men det ska nog inte påverka oss.

Skillingaryd spelar i div.3, hur tror du matchen kommer att se ut?

Vi får absolut inte underskatta Skillingaryd bara för att vi spelar i högre division. Men jag tror att vi kommer föra matchen och ha stora delar utav bollinnerhavet.

3 ass hittills i serien vilket resulterar tvåa i interna ass-ligan, kommer första målet på måndag?

Jag har väll haft lite oflyt, men självklart hoppas man på att få näta en snart! Det är ju inte en dag förtidigt.

Bonden från Forserum, vant dig vid storstaden än?

haha, jag är van vid att min lagkamrater provocerar mig, men jag hittar faktiskt i från stationen till idrotthuset utan kata.

avslutningsvis, hur tror du matchen slutar?

Jag tror att matchen slutar 7-1 till oss.


fem snabba

Forserum eller Jönköping
Facebook
eller Bilddagboken
Bal eller Bröllop
Grönt hår eller blått hår
Kinnarps Arena
eller A-hallen

 

Alexandra Livh #78

 

//Ricky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0