Info inför Regionsslutspelet

Har för mig att James igår sa att Regionsslutspelet kommer att spela 8-10/1 2010 har jag rätt?

I vilket fall kommer jag med säkerhet ihåg att vi i gruppen hade
IBK Lockerud Mariestad ungdom
Rönnby IBK ungdom

Två elitserielags ungdomslag :) Intressant och spännande GO JIK!

I andra gruppen återfinns

Pixbo Wallenstam IBF
Husqvarna IK
Skoghall IBK

Allt från mig för den här gången.. Jag återkommer snart, ni ska inte behöva vänta förlänge..

obligatoriska bilden i varje inlägg

Eftersom det var ett inlägg om DJ-SM så tycker jag att en bild från slutsplet i Falun 2007 passade in, tror detta är semifinalen mot, hmm något Uppsala lag om jag inte minns fel? På planen syns
#9 Josefin Hamrin
Backar Jonna Ihrman
Lovisa Fransson
centern framför backarna Therese Isaksson
Lonely child far away Caroline Hansen

//Ricky


Kommentarer
Postat av: Anonym

30-31 januari eller något, slutet av januari iaf :P

2009-11-04 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0