Inflr JIK-KFUM Malmö med Jessica Lyck

Hur känns det inför matchen?

Det känns väldigt bra inför matchen på lördag. Vi har haft bra träningar denna veckan , och de flesta är tillbaka från sina skador och sjukdomar. Vi får bara hoppas att inte svininfluensa sprutan spelar ett spratt med oss !


Hur tror du att matchbilden kommer att se ut?

Jag har inte någon koll alls på malmö , hur de spelar eller vilka som spelar där. Men jag tror att det kommer att bli en väldigt tuff och jämn match, där båda lagen kommer att slåss om 3 väldigt viktiga poäng.


Malmö är ett lag som ligger under oss i tabellen, hur viktig är matchen?

Alla matcher och poäng är självklart viktiga för oss. Men denna matchen mot malmö är nog en av våra viktigaste matcher för malmö är ett lag vi ska helst ska under oss i tabellen för att hålla oss kvar.


Du själv har precis kommit tillbaka efter skada,är du 100% nu? ännu mer taggad?

Ja men nu är jag på gång igen. Jag har ju inte spelat match på 3 veckor så givetvis är jag grymt taggad och det tror jag att alla andra kommer vara också !


Två i den interna skytteligan, hur många blir det på lördag?

ja de viktigaste är ju framför allt att vi vinner, men gör jag mål så är det ju alltid en rolig bonus :)


Bästa uppkladdningen inför en match?

Ja det brukar väl gå bra när vi kollar på någon match dagen innan och trycker i oss geisha så får bli det :D haha


FEM SNABBA

Geisha eller Kladdkaka
Thailand eller Australien
Flyg eller Tåg
Atlantis eller Paradiset
Sand innanför bikinin eller Sand mellan tårna





Jessica Lyck #11


//Ricky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0