Dagens latmask

Jonna Ihrman när träningen är slut: ”Jag har extremt bråttom idag, är det okej om jag joggar ner till bilen istället James?”


 Gustav (Jonnas bror) ropar att de inte alls har bråttom och att hon kan jogga ner några varv.


Jonna vill verkligen inte jogga ner. Till slut, efter mycket om och men fick alla vi andra oss ett gott skratt. Jonna har då äntligen beslutat sig för att lyssna på tränare och andra spelare och börjar jogga ner. Med skor, klubba, benskydd (och vattenflaska tror jag?) i händerna lunkar hon fram på det konstigaste sättet jag någonsin sett kors och tvärs genom hallen (inte den vanliga rundan runt i hallen alltså). Föreställ er typ en struts som har ont i benen och försöker springa fram, då förstår ni precis hur det såg ut va? Man var ju orolig att hon skulle tappa alla grejer hon hade i händerna eller att hon skulle snubbla på grund av okoncentration. Efter denna händelse (som varade i cirka 45 sekunder) kände sig människan klar och lämnade hallen med en nöjd min.


//Berra


Kommentarer
Postat av: J. Alexander

Dagens syn alltså!

2009-11-19 @ 23:46:12
Postat av: Ricky

Klockren beskriving :)

2009-11-20 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0