Det första inlägget...

TJENNA ALLIHOPA!

Det här är det första inlägget för internets kommande metrolpol JNTM! Vad det står för återkommer vi med i senare inlägg. Detta är då alltså en blogg för Jönköpings IK Dam där vi är otroligt seriösa, för det är sådana vi är i vårat lag.

Här kommer citat från laget och andra roliga saker som drabbar oss att publiceras. Det kommer även att finnas vissa tävlingar, med mycket fina priser vill jag lova. Några rimbattles kommer att arrangeras och sista men inte minst, varje söndag (så länge vi orkar och ett uppehåll kommer att ske de veckor som laget har uppehåll från träning) kommer vi att utse veckans JIK:are. Vinsten är "PIMP MY FLASKA" där vi alltså fixar iordning spelaren vattenflaska med bilder och andra föremål.

Ni JIK:are som vill vara med och publicera saker, skicka ett mail till [email protected] för att få lösenordet till bloggen.

Detta var nog allt för denna gången. Men nu har vi haft en liten uppstart iallafall. Mycket mer återstår att se.

Mitt "nickname" här på bloggen har jag fixat via http://www.nickme.se/ om ni andra vill kan ni också göra det. Ni som går på ED rekommenderas ta "mitt snobbnamn" och ni som går på Pecet rekommenderas ta "mitt emonamn" Själv har jag "mitt japanska namn" för att det lät bäst!

Dagens kommentar: "Smittar njursten? Smittar det isåfall genom njurar?"

SO LONG!

//  Rikatoarikuto

Kommentarer
Postat av: Tyra Banks :p

NU ÄR DEN ÄNTLIGEN HÄR DET VI "ALLA" VÄNTAT PÅ!!

2009-02-23 @ 22:45:46
Postat av: Rikatoarikuto

ÄNTLIGEN! Livet är värt att leva igen !

2009-02-23 @ 22:49:39
Postat av: Ida

HAHAHA ! BÄSTA BLOGGEN eller ?! ;)

2009-02-24 @ 16:57:04
Postat av: Josse

Ja hurra hurra! :D

2009-02-25 @ 19:14:02
Postat av: ??

Vad är jntm? haha bästa bloggen ;)

2009-02-25 @ 21:09:36
Postat av: J. Alexander

Finally!

2009-02-25 @ 23:04:49
Postat av: Nigel Barker

här va de dött ;P

2009-05-01 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0