allmänt

Träningarna rullar på. Med tabke på at tdet är VM så är det uppehåll i serien för oss fram til lden 19:e då vi möter Engelholm borta.

Nya regler gäller på träningarna, ALLA ska jogga ner minst tre varv, det uppskattas inte positivt av alla, speciellt inte Jonna Ihrman, det är tydligen värre än beep och cooper gemensamt att jogga ner, eller det verkar så ialf.

Träningen igår (torsdag) började med att vi fick bygga om herrarnas sarg, eller okej, vi tog bort vagnen och herrarna byggde ut den. För att sedan köra nya övningar och SMÅMÅL i slutet och vi hade kunnat ha kvar sargen. Där slösade vi ca 4 minuter áv viktig träningstid.

Att sälja lampor gillas inte. Ett försök och de flesta har lyckats sälja ca 2 st, en till mamma och en till pappa. Sen borde det väl räcka där? Inte ens ett hemligt pris, (Personligen gissar jag på att det är en glödlampa) till den som säljer flest lockar.

Glöm inte julbordet med herrarna den 20/12 på 8 glas! Pengarna skulle vart inne igår men vi fick inte lämna dem igår så jag återkommer med information så fort jag vet !!

En sak till... snart kanske ni ser av mig på JIKs hemsida...

//Ricky



UPDATE!!!

Måste även informera att Lycks fot nu är under kontroll. Kan inte bero på annat än Ihrmans och Hansens läkarkunskaper.. Bra jobb där! Bra att du är tillbaka Lyck!

Vi har även kommit på snabbaste sättet att ta ner sargen.. går under minuten nu!

//Ricky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0